لینک های دسترسی

Breaking News

فردی در امریکا برندهٔ جایزهٔ یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون دالری لاتری شد


مسوولان لاتری مشهور پاوربال در ایالات متحده گفته اند که یک شخص خوش چانس در ایالت کالیفورنیای امریکا، شام چهارشنبه ۱۱ اکتوبر برندهٔ جایزهٔ ۱.۷۶۵ میلیارد دالری این لاتری شده است.

در ۳۵ بار قرعه‌کشی لاتری پاوربال از تاریخ ۱۹ جولای سال روان به اینسو، هیچ کسی شمارهٔ جایزهٔ ممتاز این لاتری را برنده نشده بود و از این رو این جایزه تا این حد بزرگ شده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسوشیتدپرس، این دومین جایزهٔ بزرگ در تاریخ لاتری در جهان است. پیش از این نیز یک مشتری لاتری پاور بال از ایالت کالیفورنیا در نومبر سال گذشته برندهٔ جایزهٔ بیش از دو میلیارد دالر شده بود.

هویت شخص برندهٔ این جایزه فاش نشده است و در اکثر موارد، برندگان جوایز بزرگ لاتری به دلایل مختلف از جمله ملاحظات امنیتی، نمی‌خواهند که هویت شان فاش شود.

به تاریخ ۱۹ جولای سال روان نیز پس از ۳۹ دور قرعه کشی که هیچ کسی برندهٔ جایزهٔ ممتاز لاتری پاوربال نشده بود، یک شخص خوش چانس برندهٔ جایزهٔ یک میلیارد و ۸۰ میلیون دالری این لاتری شده بود.

خوش چانسی که برندهٔ جایزهٔ ممتاز در قرعه‌کشی شب گذشته شده است، دو گزینه دارد: یا تمام این پول را در اقساط سالانه در جریان ۳۰ سال دریافت کند و یا هم پس از پرداخت مالیۀ هنگفت حدود ۷۷۴ میلیون دالر پول نقد را با خود به خانه ببرد.

لاتری پاوربال در ایالات متحده دو دالر قیمت داشته و مشتریان آن می‌توانند خود شان شماره‌های مورد نظر شان را انتخاب کنند که به این ترتیب گاهی اتفاق می‌افتد که بیشتر از یک نفر شمارۀ برندۀ جایزه ممتاز را خریداری می‌کنند که در این صورت جایزه میان آنان تقسیم می‌شود.

گروه

XS
SM
MD
LG