لینک های دسترسی

Breaking News

شش نسل زنده در یک تصویر!


خانم هاوکینز ۹۸ ساله در این تصویر با دخترش، یک نواسه، یک کواسه، نواسهٔ دختر نبیره‌ٔ نوزادش از نسل ششم دیده می‌شود
خانم هاوکینز ۹۸ ساله در این تصویر با دخترش، یک نواسه، یک کواسه، نواسهٔ دختر نبیره‌ٔ نوزادش از نسل ششم دیده می‌شود

یک تصویر خانوادگی که اخیراََ در فضای مجازی نشر شده یک زن ۹۸ سالهٔ امریکایی را نشان می‌دهد که برای نخستین بار در خانهٔ سالمندان نبیرهٔ خود از نسل ششم را در آغوش گرفته است.

میدل تیلور هاوکینز به تاریخ ۱۹ جولای ۱۹۲۴ در ایالت کنتاکی ایالات متحده چشم به جهان گشود و در سن ۱۶ سالگی با بیل تیلر که در آن زمان ۵۰ ساله بود، ازدواج کرد.

خانم هاوکینز ۹۸ ساله در این تصویر با فرانسس سنو، دخترش، یک نواسهٔ دختر، یک کواسه دختر و نوزادی از نسل ششم مابعدش دیده می‌شود.

شریل بلسینگ، یکی از نواسه‌‌های خانم هاوکینز، این تصویر را گرفته و آنرا در صفحهٔ فیسبوک خود نشر کرده و نوشته است که ''شش نسل زنده."

تصویر این زن ۹۸ ساله همراه با پنج نسل پس از خودش به سرعت زیر پوشش برخی از رسانه‌های امریکایی قرار گرفت و کاربران فیسبوک و تویتر نیز به طور گسترده آن را باز نشر کردند.

بیل تیلر قبلاََ ازدواج کرده بود و از همسر متوفی‌اش ۱۰ فرزند داشت. هاوکینز پس از ازدواج مادر ناتنی ۱۰ فرزند شد و به تدریج خودش نیز ۱۳ فرزند به دنیا آورد.

شش نسل زنده در یک زمان، به ندرت دیده شده است. گینس گزارش می دهد که در حال حاضر ریکارد جهانی برای خانواده‌ای که بیشترین نسل را در تاریخ داشته است، به خانواده‌ای در ایالت نیویارک تعلق دارد که در سال ۱۹۸۹ میلادی هفت نسل زنده داشت.

اعضای خانوادهٔ خانم هاوکینز در نظر دارند تا در تابستان پیشرو بار دیگر با وی ملاقات کنند؛ این بار با نبیرهٔ که قرار است در ماه جون متولد شود.

بر اساس ریکارد خانوادگی، خانم هاوکینز حالا با ۶۲۳ فرزندان بیولوژیکی و ناتنی مرتبط است. هاوکینز در پهلوی ۱۳ فرزند بیولوژیکی و ۱۰ فرزند ناتنی، ۱۰۶ نواسه،‌۲۲۲ کواسه، ۲۳۴ نواسهٔ فرزندان، ۳۷ کواسهٔ فرزندان و دو نبیره از نسل ششم دارد.

بخشی از این گزارش از فاکس نیوز و نیویارک پوست گرفته شده است.

XS
SM
MD
LG