لینک های دسترسی

Breaking News

جایزۀ لاتری مشهور امریکا به ۹۷۵ میلیون دالر رسید


جایزۀ ممتاز لاتری مشهور پاوربال ایالات متحده روز یکشنبه ۳۱ مارچ (۱۲ حمل) پس از آن به ۹۷۵ رسید که در قرعه کشی شنبه شب هیچ کسی برندۀ آن نشد.

قرعه کشی این لاتری مشهور هفتۀ دو بار صورت می‌گیرد و در نزدیک به سه ماه گذشته هیچ کسی برندۀ جایزۀ ممتاز آن نشده و به همین دلیل هر هفته رقم جایزۀ ممتاز آن بلند و بلندتر شده است.

پیش از این در نخستین روز سال ۲۰۲۴ یک فرد خوش چانس برندۀ جایزۀ ممتاز ۸۴۲.۴ میلیون دالری پاوربال شده بود.

برندۀ جایزۀ ممتاز این لاتری می‌تواند تمام پول را در اقساط ۳۰ ساله دریافت کند یا هم پس از پرداخت مالیات هنگفت، مبلغ نزدیک به ۴۷۲ میلیون دالر پول نقد را با خود به خانه ببرد.

به هر اندازه که جایزۀ ممتاز لاتری در امریکا بلند برود، به همان پیمانه خریداران آن زیاد شده و شانس برنده شدن دشوار می‌شود. در قرعه کشی شنبه شب شان برد جایزۀ ممتاز یک به نسبت ۲۹۲.۲ میلیون بود.

یک شخص که هویت وی مشخص نشد، شام سه شنبه ۲۶مارچ (هفتم حمل) برندۀ جایزۀ ۱.۱۳ میلیارد دالری لاتری میگا میلیون شد. جایزۀ ممتاز این لاتری نیز به دلیل اینکه از ماه نومبر به اینسو کسی برندۀ آن نشده بود، به این حد رسیده بود.

بزرگترین جایزهٔ ممتاز در تاریخ لاتری در ایالات متحده، جایزهٔ ممتاز لاتری پاوربال به ارزش ۲.۰۴ میلیارد دالر است که فردی دو سال پیش در ایالت کالیفورنیا برندهٔ آن شد.

نام و مشخصات برندۀ لاتری در بیشتر مواقع نظر به خواست برنده افشا نمی‌شود.

گروه

XS
SM
MD
LG