لینک های دسترسی

Breaking News

کپتان تیم ملی پاکستان: شکست در مقابل افغانستان برایم دردناک بود و آن شب خوابم نمی‌برد 


محمد نبی و بابر اعظم
محمد نبی و بابر اعظم

بابر اعظم، کپتان تیم ملی کرکت پاکستان به تازگی در یک مصاحبه گفته است که شکست پاکستان در مقابل تیم ملی افغانستان در جام جهانی، برایش روز "دشوار و دردناک" بود.

اعظم در مصاحبه با شبکهٔ تلویزیونی زلمی که روز گذشته نشر شد گفت که "روزی که در مقابل افغانستان شکست خوردیم [آن شب] نخوابیدم. بسیار ناراحت بودم."

او افزود که از بازی دو بازیکن نخست تیم ملی افغانستان (رحمان‌الله گربز و ابراهیم زدران) چنین معلوم نمی‌شد که آنان به زودی از میدان حذف شوند.

اعظم اضافه کرد که بازیکنان افغان طوری که برنامه ریزی کرده بودند، همان گونه بازی کردند‌، اما بازیکنان پاکستان برخلاف آن، نتوانستند پلان خود را عملی کنند.

تیم ملی افغانستان در رقابت‌های جام جهانی، پاکستان، انگلستان، سریلانکا و هالند را شکست داد.

در سلسلۀ آن رقابت‌ها، افغانستان به تاریخ ۲۳ اکتوبر (اول عقرب) سال گذشته پاکستان را با تفاوت هشت وکت شکست داد.

این نخستین بار بود که افغانستان در یک مسابقه ۵۰ اووره کرکت، پاکستان را شکست داده بود. قبل از آن دیدار، پاکستان در رقابت‌های قبلی جام جهانی، هفت بار افغانستان را شکست داده بود و هیچ زمانی شکست نخورده بود.

در بازی ۲۳ اکتوبر که در چنای هند برگزار شد، پاکستان پس از بردن قرعه، بیتینگ را انتخاب کرد و در ۵۰ اوور ۲۸۳ دوش برای افغانستان هدف تعیین کرد.

ملی پوشان افغانستان با کارکرد و بیتینگ عالی ابراهیم زدران و رحمان الله گربز (اوپنران تیم) که هر کدام به ترتیب۸۷ و ۶۵ دوش انجام دادند،‌ توانستند به هدف تعیین شده دست یابند و پیروزیشان را در مقابل تیم پاکستان در جام جهانی جشن بگیرند.

در آن دیدار حساس، رحمت شاه، با ۷۷ دوش و حشمت الله شهیدی، کپتان تیم، با ۴۴ دوش، تا پایان این دیدار ویکت هایشان را حفظ کردند.

از جانب تیم کرکت پاکستان،‌ بابر اعظم، کپتان این تیم، بیشترین دوش را انجام داد. او در ۷۴ توپ ۹۲ دوش را به نفع تیم اش به ثمر رسانید که در فرجام توسط نور احمد، بازیکن افغان، از میدان حذف شد.

گروه

XS
SM
MD
LG