لینک های دسترسی

Breaking News

مسابقات مقدماتی جام جهانی؛ رقابت میان هند و افغانستان بدون گول پایان یافت


بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان
بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان

تیم ملی فوتبال افغانستان در سومین دیدار دور دوم مقدماتی راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ در مقابل هند قرار گرفت.

در این رقابت نفس‌گیر که در استدیوم ضمک شهر خميس مشيط عربستان سعودی راه اندازی شد، هر دو تیم فرصت‌های خوب گولزنی را از دست دادند و در نهایت بازی بدون به ثمر رسیدن هیچ گول پایان یافت.

در ترکیب تیم امروزی افغانستان، اویس عزیزی، اسلام الدین امیری، محبوب حنفی، جبار شرزه، حبیب الله عسکر، مصور احدی، رحمت اکبری، امید پوپلزی، توفی سکندری، دوالفقار نظری و شریف محمد، شامل بودند.

افغانستان در دو رقابت گذشته‌اش در دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در برابر تیم‌های قطر و کویت شکست خورده بود و به پیروزی در مقابل هند سخت نیاز داشت.

تیم ملی افغانستان با مربی‌گری اشلی وست‌ وود، سرمربی انگلستانی‌اش این بار در فاصله کمتر از یک هفته، بار دیگر در رقابت برگشت با هند مقابل می‌شود.

افغانستان در گروپ الف با تیم‌های قطر، کویت و هند قرار دارد. تیم افغانستان تا اکنون سه مسابقه داده که از آن میان در دو رقابت در مقابل قطر و کویت شکست خورده و در مقابل هند بازی‌ را با نتیجهٔ مساوی به پایان رسانیده است.

در این گروپ، قطر با سه برد و نه امتیاز صدر نشین است. به دنبال آن هند با یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی، چهار امتیاز دارد و در جایگاه دوم قرار گرفته است. کویت با یک برد و دوباخت سه امیتازی است و در ردهٔ سوم قرار دارد.

افغانستان با دو باخت و یک مساوی، یک امیتازی بوده و در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

گروه

XS
SM
MD
LG