لینک های دسترسی

Breaking News

امریکا تامین کنندگان برنامه میزایل‌های بالستیک پاکستان را تحریم کرد


وزارت خارجه ایالات متحده روز جمعه ۱۹ اپریل (۳۱ حمل) چهار نهاد تامین کنندهٔ برنامه میزایل‌های بالستیک پاکستان، ازجمله میزایل‌های دوربرد، را تحریم کرد.

در بیانیهٔ وزارت خارجهٔ امریکا آمده است که این تحریم‌ها بر اساس فرمان اجرایی که تامین کنندگان سلاح‌های کشتار جمعی را تحریم می‌کند، اعمال شده است.

این نهاد‌ها شامل کارخانه تولید ترکتور مینسک مستقر در بلاروس و شرکت انکشاف فناوری شیان لانج، شرکت تجارت بین المللی تیانجین و شرکت گرنپکت مستقر در چین می‌باشند که اقلام مورد استفاده در برنامه‌های میزایل‌های بالستیک دوربرد را برای پاکستان تامین می‌کنند.

براساس تحریم‌ اعمال شده، تمام دارایی‌ها و منافع از دارایی‌های این افراد در ایالات متحده یا در اختیار و کنترول شهروندان امریکایی در خارج از امریکا مسدود شده و باید در مورد به ادارهٔ کنترول دارایی‌های خارجی وزارت مالیه گزارش داده شود.

افزون بر آن، دارایی‌های تمام افرادیکه ۵۰ در صد یا بیشتر به گونه مستقیم یا غیر مستقیم در تجارت افراد تحریم شده سهم دارند، نیز مسدود می‌شود.

این ممنوعیت‌ها شامل انجام هر گونه مشارکت یا ارایه وجوه، کالا یا خدمات توسط، و یا به نفع هر شخص تحریم شده، است. علاوه بر این، ورود افراد تحریم شده به ایالات متحده به حالت تعلیق درآمده است.

گروه

XS
SM
MD
LG